Před pokračováním prosím vyberte velikost
Velikost:
Choose your store
- Kód výrobku: r3867362a-098
- Značky: Replay
- Kategorie: Dámská
- Typ: Kabelky
- Barva: Černá
- Styl: Tašky přes rameno
- Kolekce: Podzim Zima 2019
- Značku Replay založil v roce 1978 Claudio Buziol v italském městě Asolo. Charakteristickým znakem značky je precizní zpracovaní s důrazem na detail, kvalita, pohodlí a originalita. Pohodlí je mezi mladými lidmi stále oblíbenější a vyhledávanější a ne nadarmo motto Replay zní: „pohodlnost především“. Modely Replay jsou určené především rebelům, kteří jsou symbolem originálního oblékání a myšlení. Je to móda pro ty, kteří se cítí neustále mladí – to je totiž dělá jedinečnými a nezaměnitelnými. Rozměry: 37 x 35 cm
- Způsob výroby: Ostatní materiály
- Vrch (vrchový materiál): Ostatní materiály
- Podšívka a stélka (vnitřní materiál): Ostatní materiály
- Podešev (spodek): Ostatní materiály
Claudio Buziol roku 1978 zaregistroval svou vlastní módní značku, kterou nazval Replay. Zprvu společnost spadala pod skupinu Genius Group (spolu se společností Diesel), později se ale postavila na vlastní nohy. Fashion Box, projekt vedený Replay, který se specializoval na trika a topy, vznikl roku 1981. Roku 1989 přichází Replay se svým prvním zcela originálním výrobkem, jsou jím džíny s „double ring denim“. Rok 1991 byl rokem založení další řady produktů, byla jí řada Replay&Sons určená především pro děti a dětskou módu. Výrobek zaregistroval nevídaný úspěch, během prvních dvou let se prodalo přes milion párů. Obrovský zlom nastal v roce 1993, ten znamenal otevření nového newyorkského obchodního centra. Tentýž rok mohli diváci zpozorovat první televizní reklamní kampaň značky. Rok poté Replay poprvé uvedl na trh kolekci spodního prádla.
Od roku 1997 se pobočky Replay otevírají i po celé Evropě, jedna z prvních je v Amsterdamu. Od roku 2001 firma uzavírá smlouvy s výrobci po celém světě, jedním z nich je i Sugi Ltd z Hong Kongu a roku 2003 Replay dobývá i americký trh. Rok 2007 znamenal další smlouvy o distribuci zboží pod obchodní značkou Replay, jednalo se o parfémy, brýle, šperky, spodní prádlo, a mnoho dalších druhů zboží.
Hlavním sortimentem, který Replay nabízí, jsou stylové módní džíny, trika, svetry, mikiny. Uzavíráním licencí a smluv rozšířil svou nabídku o spodní prádlo, brýle, šperky i boty. Značka se dnes věnuje mnoha odvětvím módy, včetně vymýšlení nových technologií a možností, jak využít materiály. Módní doplňky i textil padne nejlépe mladé generaci, která miluje nespoutanou módu s prvky elegance.
- Kód výrobku: r3867362a-098
- Značku Replay založil v roce 1978 Claudio Buziol v italském městě Asolo. Charakteristickým znakem značky je precizní zpracovaní s důrazem na detail, kvalita, pohodlí a originalita. Pohodlí je mezi mladými lidmi stále oblíbenější a vyhledávanější a ne nadarmo motto Replay zní: „pohodlnost především“. Modely Replay jsou určené především rebelům, kteří jsou symbolem originálního oblékání a myšlení. Je to móda pro ty, kteří se cítí neustále mladí – to je totiž dělá jedinečnými a nezaměnitelnými. Rozměry: 37 x 35 cm
- Způsob výroby: Ostatní materiály
- Vrch (vrchový materiál): Ostatní materiály
- Podšívka a stélka (vnitřní materiál): Ostatní materiály
- Podešev (spodek): Ostatní materiály
- Kolekce: Podzim Zima 2019
- Způsob výroby: Ostatní materiály
- Vrch (vrchový materiál): Ostatní materiály
- Podšívka a stélka (vnitřní materiál): Ostatní materiály
- Podešev (spodek): Ostatní materiály
Claudio Buziol roku 1978 zaregistroval svou vlastní módní značku, kterou nazval Replay. Zprvu společnost spadala pod skupinu Genius Group (spolu se společností Diesel), později se ale postavila na vlastní nohy. Fashion Box, projekt vedený Replay, který se specializoval na trika a topy, vznikl roku 1981. Roku 1989 přichází Replay se svým prvním zcela originálním výrobkem, jsou jím džíny s „double ring denim“. Rok 1991 byl rokem založení další řady produktů, byla jí řada Replay&Sons určená především pro děti a dětskou módu. Výrobek zaregistroval nevídaný úspěch, během prvních dvou let se prodalo přes milion párů. Obrovský zlom nastal v roce 1993, ten znamenal otevření nového newyorkského obchodního centra. Tentýž rok mohli diváci zpozorovat první televizní reklamní kampaň značky. Rok poté Replay poprvé uvedl na trh kolekci spodního prádla.
Od roku 1997 se pobočky Replay otevírají i po celé Evropě, jedna z prvních je v Amsterdamu. Od roku 2001 firma uzavírá smlouvy s výrobci po celém světě, jedním z nich je i Sugi Ltd z Hong Kongu a roku 2003 Replay dobývá i americký trh. Rok 2007 znamenal další smlouvy o distribuci zboží pod obchodní značkou Replay, jednalo se o parfémy, brýle, šperky, spodní prádlo, a mnoho dalších druhů zboží.
Hlavním sortimentem, který Replay nabízí, jsou stylové módní džíny, trika, svetry, mikiny. Uzavíráním licencí a smluv rozšířil svou nabídku o spodní prádlo, brýle, šperky i boty. Značka se dnes věnuje mnoha odvětvím módy, včetně vymýšlení nových technologií a možností, jak využít materiály. Módní doplňky i textil padne nejlépe mladé generaci, která miluje nespoutanou módu s prvky elegance.