Informace ke zpoždění zásilek

Vážený zákazníku,

     s ohledem na současnou situaci a komplikace spojené s pandemií bychom Vás chtěli ujistit, že děláme vše, co je v našich silách, aby byly zásilky s objednávkami z našeho e-shopu www.destroystores.cz doručeny co nejdříve.

     Zdraví Vás, Vašich rodin i našich zaměstnanců je však pro nás prvořadé a i z tohoto důvodu jsme byli nuceni přistoupit k omezení počtu zaměstnanců pracujících v rámci jedné směny. Pečlivě dbáme na dodržování veškerých bezpečnostních i hygienických opatření. Prostředí a prostory, ve kterých zpracováváme Vaše objednávky, jsou pravidelně dezinfikovány několikrát denně a rovněž dodržujeme doporučovaný odstup osob při práci.

     Naši zaměstnanci v těchto dne dělají s plným nasazením vše pro to, abychom zpracování objednávek, výměn zboží a vrácení kupní ceny minimalizovali na co nejkratší možnou dobu. K naší velké lítosti však výrazně zvýšené množství objednávek v současné době může způsobit v některých případech zpoždění oproti běžných dodacích termínů. Dále jsou zvýšené zátěži vystaveny i přepravní společnosti, které z důvodu nárůstu přepravovaných zásilek při všeobecném zvýšení on-line objednávek, i když se samozřejmě snaží doručovat zboží co možná nejrychleji.

     Prosíme Vás proto o pochopení, neboť věřte nám, že s ohledem na momentální situaci skutečně děláme vše, co je v našich silách.

     Zároveň tato komplikovaná situace ovlivňuje i chod našeho Zákaznického centra. Ujišťujeme Vás, že na všechny položené otázky a zaslané zprávy odpovíme co nejdříve.

     Prosíme, přečtěte si odpovědi na nejčastěji kladené otázky:

     Jaká je dodací doba mé objednávky v těchto dnech?

     V případě, že se zboží nachází na území České republiky, je dodací doba 5 – 7 dnů. Pokud je však zboží expedováno z externího logistického centra, může v některých případech dojít k prodloužení dodací doby ze současných 5 – 10 pracovních dnů až na 15 pracovních dnů. Dovolujeme si Vás zdvořile požádat o trpělivost, neboť nám můžete věřit, že všechny pracovní týmy pracují usilovně každý pracovní den na zpracování Vaší objednávky.

     Kdy mohu očekávat odpověď na můj e-mail? Na Zákaznickou linku se nemůžu dovolat.

     Naše Zákaznické centrum zpracuje každý jeden e-mail i telefonát. Prosíme Vás však o strpení, jelikož e-mailových zpráv, chatových zpráv a telefonátů v tomto období evidujeme obrovské množství. Veškeré zprávy a požadavky zákazníků vyřizujeme postupně a v pořadí, ve kterém jsme je obdrželi. Pokud se nemůžete dovolat, pak naši pracovníci právě přebírají zásilky nebo odpovídají jinému zákazníkovi. Uctivě Vás prosíme o trpělivost.

     Momentálně v našem e-shopu činíme vše pro to, abychom vyřídili všechny Vaše objednávky a požadavky. Pevně věříme, že zůstanete i nadále našim věrným zákazníkem.

     Omlouváme se za vzniklé zpoždění i případné komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení!

 S úctou Váš tým Destroy!


X