Menu Doprava po celé ČR zdarma Registrace Infolinka zdarma 800 409 009
0

Věrnostní program

1.    Věrnostní program

1.1.          Výhody zákazníka

Hlavní výhoda nešeho věrnostního programu (VP) je sčítaní po 1% slev za každých 1000,-Kč nákupu. Maximum je 10%.

Důležité je, že je tato sleva uplatněna na nové i zlevněné zboží.

Zákazníkovi bude na základě transakční historie automaticky vyhodnocována sleva na nákup. Zákazník si bude moci kontrolovat svou transakční historii po přihlášení na svém profilu. Pro vyhodnocení slevy na nákup je platnost transakční historie zpětně za 12 měsíců. Příklad, nakupuji 17. ledna 2013, pro vyhodnocení nákupu je vybrána transakční historie přihlášeného zákazníka (na e-shopu přihlášený, na pokladně přiřazený nákupu) od 17. ledna 2012.

K povinným údajům v členství VP stačí pouze e-mail, a to znamená i příjem newslettru /mailu/ od nás. Je to podmínkou uplatnění slevy. Ostatní data zákazník není povinen sdělit. Díky e-mailu jsme v kontaktu se zákazníkem, kterého budeme informovat o speciálních slevových akcí, které budeme připravovat.

1.1.1.     Číslo karty zákazníka

Každému zákazníkovi je přiděleno číslo karty VP

1.2.          Uplatnění výhody na v kamenných prodejnách

V kamenných prodejnách zakazník může uplatnit výhodu pouze za předpokladu, že sdělí vedoucímu prodejny čislo karty VP nebo svůj e-mail.

Po přiřazení zákazníka do VP je okamžitě vyhodnocena jeho výhoda, vyplývající do přiřazené zákaznické skupiny věrnostního programu. Sleva je uplatněna na každou přiřazenou položku, po načtení zákaznické karty.

 

1.3.          Uplatnění výhody na e-shopu

Na e-shopu je možné uplatnit výhodu pouze za předpokladu, kdy je zákazník do systému přihlášen. Zákazníkovi je konečná cena vyhodnocena v objednávkové linii. Pokud bude mít zákazník nárok na slevu vyplývající z transakční historie, bude tato cena vyhodnocena a zároveň bude vyhodnocení doprovázeno textovou informací u položky, že se jedná o cenu vyplývající z věrnostního programu.  Ve výpise zboží nebude sleva patrná, aby nedošlo ke zmatení zákazníka. V případě, že není zákazník přihlášen ke svému zákaznickému účtu, bude objednávka uskutečněna za aktuální prodejní cenu a do transakční historie nebude zaveden záznam o prodeji zboží, tak i nebude započtena procentuální výhoda.

 

1.4.          Transakční historie zákazníka

Do transakční historie jsou zařazovány všechny položky zakoupené na kamenných prodejnách a na e-shopu.

1.5.          Vrácenka

Pokud je vrácenka na zboží, které bylo původně prodáno s přiřazením na zákazníka, bude vrácenka přiřazena ke stejnému zákazníkovi jako původní prodejka, aby došlo k dorovnání transakční historie a nedocházelo umělému navyšování transakční historie.

1.6.               Objednávka na e-shopu a vazba na zákaznickou kartu

Pokud je objednávka na e-shopu realizována přihlášeným zákazníkem, bude tato objednávka zařazena do věrnostního programu a zákazníkovi bude přiřazena transakční historie. v případě, že zákazník provede objednávku jako nepřihlášený či neregistovaný nákup na e-shopu, nemá nárok na zařazení objednávky do transakční historie.

Vzhledem k tomu, že objednávky z e-shopu mohou sloužit ke spekulacím se slevami, bude do transakční historie připsána objednávka, kde byla zvolena on-line platební metoda (aktuálně platba kartou). V tomto případě zákazník uvidí připsou částku, ze své nové objednávky po vygenerování účtenky z objednávky (může dojít k tomu, že všechny položky nemusí být dostupné – rozhoduje o tom tedy vygenerování účtenky z objednávky e-shopu).

Pokud je zvolena úhrada dobírkou, tak bude do transakční historie zapsána po uplynutí 10-ti dnů od změny stavu objednávky na stav „expedováno“. Automat, který toto bude vyhodnocovat, je spuštěn pravidelně 1x za noc. Výjimkou je, že nedošlo k vrácení zboží z objednávky. V tomto případě se do transakční historie započítá ihned prodej i vrácení zboží.

Vzhledem ke koncepci věrnostního programu bude nezbytné provázat účtenky s objednávkou e-shopu tak, aby byla zpětně dohledatelná účtenka ke konkrétní e-shop objednávce.

1.7.               Účet zákazníka – zobrazení nákupů na prodejně

Zákazník uvidí historii svých nákupů na prodejně. Budou zobrazeny pouze nákupy, které mají vazbu na účet zákazníka. To jsou všechny, u kterých byla předložena zákaznická karta.

© 2015 Copyrights