Košík
Informace
● Prosíme o důkladnou kontrolu Vaší e-mailové adresy před odesláním objednávky, v opačném případě Vás bohužel nebudeme moci informovat ohledně podrobností k objednávce, doručování zásilky apod.
● Pokud už máte v košíku vše, co jste si přáli, můžete přejít k objednání zboží kliknutím na tlačítko "Dokončit nákup". Po dokončení nákupu a doručení potvrzovacího e-mailu již nelze objednávku měnit ani přidávat zboží.
Po objednávce Vám zašleme e-mail s potvrzením o přijetí objednávky. Nabídka platí jen do vyprodání zásob. V případě, že nemáme na skladě dostatek zboží, může se stát, že nebudeme schopni Vaši objednávku dokončit. V takovém případě Vás budeme okamžitě informovat.
● Běžná cena za dopravu činí 79,- Kč. Při objednávce nad 790,- Kč je nyní doprava ZDARMA (neplatí pro zboží zlevněné z Původní ceny o 50% a více). O konkrétní výši dopravného budete informován/a po přidání zboží do košíku. V případě využití služby "Click&Collect" ("Rezervovat na prodejně") je doručení zdarma.
● V případě potvrzení objednávky bývá zboží obvykle doručeno ve lhůtě 1-4 pracovní dny od potvrzení objednávky (příp. 2-8 pracovních dnů u vybraného zboží) na zákazníkem uvedenou adresu přepravní společností PPL s.r.o. společně s podrobnými instrukcemi pro případ výměny či vrácení zboží. Při slevových akcích se dodací lhůta může prodloužit. Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana.
V případě využití služby "Click&Collect" ("Rezervovat na prodejně") je obvykle zboží připraveno k převzetí ještě týž den a bude vydáno po předložení čísla objednávky a prokázání totožnosti předložením průkazu - po dobu nařízeného uzavření prodejen je tato služba nedostupná.
Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana.
● Prosíme, vezměte na vědomí, že pokud objednáváte dva a více produktů, je pravděpodobné, že Vám budou doručeny zvlášť (ve více balíčcích a v různých termínech) z technických důvodů.
● Máte-li případně dotazy k Vašemu nákupu (např. k výměně zboží, vrácení zboží apod.), prosíme, navštivte sekci "Často kladené otázky - FAQ".
● Zboží zakoupené v našem e-shopu je možné vrátit zdarma v kterékoli naší kamenné prodejně!
● Pokud máte případně nějaké další dotazy ohledně Vaší objednávky, velikosti stélky (obuvi), čísla balíku, podrobností doručení apod., neváhejte nás, prosíme, kontaktovat e-mailem na info@destroystores.cz nebo zavolejte na naši Zákaznickou linku +420 777 051 055 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00. Případně použijte další možnosti kontaktu uvedené v sekci "Kontakty".
● Pro každý nákup Vám vyhotovíme fakturu zahrnující DPH. Faktura obsahuje údaje o zakoupeném produktu (výrobní číslo, název produktu, množství, cena bez DPH, výše DPH, cena včetně DPH, pokud je k dispozici, tak i délku záruční doby), údaje prodávajícího a spotřebitele.
● Zboží zasíláme výhradně jen na dodací adresy na území České republiky. Děkujeme za pochopení.
● We do not ship outside of the Czech republic!